21 marts 2016

Føler mig som "Pretty woman"

I kender garanteret alle scenen, hvor Julia Roberts på det groveste bliver kigget ned på... af en arrogant ekspeditrice?? Jeg var i går i Randers Storcenter. Garderoben var ved at være yderst pinlig, så der var ingen vej udenom. Tilstår blankt... at jeg oftest har købt tøj i f.eks. Kvickly og Føtex (shame on you Pia) og forstår nu bedre, hvorfor jeg har så meget grimt tøj med prismærker hængende i skabet. Tøj jeg aldrig får brugt.

Nå... men jeg kommer som sagt ud i Storcentret og kikker mig forvildet rundt. Hvilken tøjbutik skal jeg vælge? Finder en... som jeg slet ikke gider nævne navnet på. Der var ikke proppet til med kunder, men to ekspeditricer der stod i et hjørne og snakkede... og en der kom ind af døren med kinesisk take-away, da jeg skred :-( Ingen af dem værdigede mig et blik, så mine penge skulle de sgu' ikke have.

Næste butik på vejen... var Kræs i mere end en forstand :-D Jeg skal lige pointere, indlægget ikke er sponsoreret, men kundeoplevelsen så god, at jeg gerne vil dele. Her blev jeg mødt af en sød pige, der sprang rundt for mig, samtidig med vi morede os kosteligt og højlydt, når hun tog fejl af min smag... eller størrelse.


Tre sæt og et bælte rigere gik jeg glad ud af forretningen... min slunkne bankkonto behøver jeg vel ikke at nævne, for nej... selvfølgelig var det hverken Kvickly eller Føtex priser, men til gengæld har jeg fået tøj der passer både i brede og længde :-D Det var meget tæt på, jeg svingede forbi førstnævnte butik... bare lige for at vise, hvor mange penge de var gået glip af.


5 kommentarer:

  1. Skøønt med nyt tøj og dejligt at der indimellem er en ekspedient der gider lette måsen. Jeg er så en af dem der HADER at shoppe tøj, så det bliver altså kun gjort når det yderst nødvendigt

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha... tro mig, jeg har det på nøjagtig samme måde. Men nu ved jeg godt, hvor jeg går hen næste gang :-D

      Slet
  2. Og når man har det som os, såer det bare guld værd med sådanne gode steder

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må man sige... selvom jeg nu godt kunne have brugt en smule rabat :-/

      Slet
    2. Kan man ikk altid det :-P

      Slet