18 februar 2016

Ting jeg ikke forstår - telefonsælgere

Jeg forstår slet ikke, hvorfor sjællandske telefonsælgere skal ringe til mig?? Jeg er jyde... og fatter seriøst ikke et klap af sproget.

Og... hvad er det lige ved den jyske sætning: "Jeg er ikke interesseret"... som er umuligt for sælgere... både dem fra øen og de jyske... at forstå?? Og hvorfor mener de, jeg skal uddybe det??

Hvorfor er det, de tror... tidspunktet omkring aftensmaden er det bedste?? Jeg er for det første monster-sulten = en rådden diva, men ikke nok med det, jeg er også dødtræt og fuldstændig uinteresseret i telefonabonnementer, aviser, kosttilskud, tv kanaler og alt mulig andet de vil prakke mig på.

FAT DET DOG!!! 

Jeg skal nok selv kontakte Jer, hvis jeg har planer om at købe noget. Hmprff!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar