01 oktober 2015

Ugens buketter og møgdyret



Hvad kan man efterhånden købe for 30,- ?? Man kan købe smukke haveblomster, som med garanti holder længere end buketten fra en af byens førende blomsterhandlere. De var måske ikke pakket så fint ind, men det kan jeg sagtens leve med :-D


Det jeg så næsten ikke kan leve med er... Brians gigantiske edderkoppe-fetish. Det at han fodre levende edderkopper med fluer... har jeg vænnet mig til efter 7 år. Klamt... men han har det sjovt.


Det nyeste er hans åndsvage gummi-edderkop... som han glad bruger masser af energi på, at skræmme mig med. Nej... selvfølgelig er den ikke naturtro, det kan enhver "hat" se. Men når man som jeg, nærmest er autist om morgenen... er det ikke svært.


Jeg har blandt andet fundet den i min morgenkåbe, kassen med brillerens, min taske, mellem mit tøj, i sengen og i skuffen med teskeer. Halvdelen af gangene lykkedes det for ham... og hele ejendommen er blevet vækket af højlydte skrig, de andre gange får han den bare smidt i hovedet.

Det er en hævner Brian... tro mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar