02 september 2015

Hvor blev "havelågen" af??


Ok... min ønskede kreativitet gik ikke lige helt, som jeg håbede... men jeg har det nu egentligt lidt fint med snerler...


Der er da vel seriøst ingen, der kan sige, de er grimme... eller??


Porre-blomsten begynder at se en anelse "brugt" ud...


Men er trods alt pænere end "søsteren", der ikke helt har fattet, hvad skønhed betyder...


Rosenbusken jeg i et øjeblik af sindsforvirring gik amok på med en hæksaks... spytter stadig blomster ud...


Et enkelt pigæble-frø er nu blevet til plante. Jeg ved godt, den er giftig... men når et af søgeordene på min blog er "pigæble-selvmord", bliver jeg altså lidt trist.

  
Kolonihave sæsonen... altså den del der betyder overnatning, er vist ved at nærme sig sin slutning :-( Når det er nødvendigt med fleecevest og skisokker indendørs... så er jeg den, der overvejer at stå af. Jeg behøver slet ikke den obligatoriske efterårsforkølelse, det varer minimum en måned... den der forkølelse, hvor man tror, man er på vej i graven :-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar