23 august 2015

Havens små fotomodeller - og andet


Den 10'ende mus kræver selvfølgelig lidt ekstra opmærksomhed :-D



Træt, udmattet... og ikke mindst møgbeskidt var det en stolt kat, der kunne fremvise en stor-pivende spidsmus, som hun dog hurtig mistede interessen for, da den ikke "gad" pive mere :-D


"Kokke" er Gizmo fuldstændig uinteresseret i... men han er stadig en flot fugl, på trods af... han pludre højlydt. lang tid før, jeg har tænkt mig at stå op :-/



Og havens andre fugle... de er nu heller ikke synderlig skræmte over Gizmo. Tror faktisk de har regnet ud... hun ikke gider forsøge at fange dem.


Det har været en rigtig god weekend i haven... og tiltrængt. Vejret har artet sig og vi har slappet af, med indbygget havearbejde...

Taget 1,5kg bønner... og kigget på rødbederne


Og squash'ene... hvor jeg slet ikke kan følge med mere, har vi givet væk...


... dog kan jeg stadig ikke fatte, at en person kan bruge 6kg selv?? En anden gang lægger jeg kun en ud af gangen, så flere kan få fornøjelse af den "lille" grønne sag.

Note: Glæder mig i den grad til at vise jer pragteksemplaret, som har fået lov at gro, gro, gro. Den skal bruges til en konkurrence på arbejde :-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar