01 august 2015

En lille håndfuld blandet









Gennem det sidste halve år, har lykken tilsmilet mig på dejligste vis op til flere gange :-D


På Carla's blog Carlachloe.dk var jeg heldig at vinde et stable-selv aida ENSŌ stel til 2 personer

Billedet lånt på nettet


Hos Finn Og Eva... med bloggen Fantast-fabrikken vandt jeg to skønne kuglelamper til samlingen

Billedet lånt på samme blog


Susi med bloggen Sommehus liv Hele Aaret begavede mig med en lækker grøn værktøjskasse  

House Doctor Værktøjskasse - Tool - Grøn
Billedet lånt på nettet

Og som rosinen i pølseenden... vandt jeg hos Stine med bloggen Missys Verden krymmel og masser af inspiration til skønt hjemmebag

Billedet lånt på samme blog

Jeg elsker hver og en af alle mine præmier... og vil hermed sige tak til alle de nævnte :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar