18 juli 2015

Sommervejr = jordbærvejr


Endelig kom der tid til et "weekend ophold" i kolonihaven... men bliver det pinligt, hvis jeg fortæller, at vi måtte forbi en landmand for at få jordbær?? :-D Jeg kunne selvfølgeligt også bare have valgt, at bilde dig ind, at jordbærene var af egen avl... men sådan er jeg ikke :-D



Tiden gik blandt andet med at fælde den store stub af birketræet... pr håndkraft. Han er en tålmodig sjæl ham Brian :-D



Kartoflerne er vi farlig stolte af i år... de giver ca. 1½kg pr. top, så vi burde have til et par måneder :-D Sorten er Nicola... og jeg vil vove den påstand, at bedre hjemmedyrkede findes ikke.


Gizmo var selvfølgelig også med, men det er hårdt at være udekat :-D

Der var mange andre ting, jeg godt ville have vist... men når man er en kvajpande af en amatør fotograf, der lige skal pille i indstillingerne og slet ikke kan fornemme, at billederne blev slørede, så er det ikke nemt. Hmprff!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar