21 juni 2015

Lidt af hvert


Total afslapning og idyl i kolonihaven... ialtfald fredag og lørdag. Billederne fra en grå formiddag søndag... får lige lov at hvile :-D



For ikke at få have-kuller, kører vi næsten altid en tur om lørdagen. Det kan være for at handle... eller finde loppe-fund :-D


Langt om længe fik jeg fingrene i en "No hund". Det er godt nok ikke sådan, at hundene skider på vores matrikel, men jeg syntes, de er seje... og blev faktisk meget overrasket over, at vores er lavet af støbejern. Troede egentlig, de var lavet af hård plastik.


Brian syntes, min gratis lampeskærm er frygtelig... men kan godt se sig selv drikke "små" shots af min nye spanske vase af presset glas kommer aldrig til at ske. Vi fandt... helt sikkert den sejeste lille butik på vej mod Langå. Måske var det alligevel heldigt, jeg ikke havde den store pung med. ;-D


Og ja... selvfølgelig skal der kølige til, når vi er i haven :-D


Gizmo... fangede sin femte og sjette mus :-D Og skræmte en lille hundehvalp fra vid og sans. Dyyygtig mis!!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar