25 januar 2015

Vores nye sofa er reddet


Ok... det er måske ikke verdens kønneste pyntegenstand, men Gizmo er vild med den... og jeg elsker lyden af hendes negle i den, fremfor i sofaen :-D Det ender sgi' nok med, at hun til sommer endelig har knækket koden til at kravle i træer... ha ha ha.

Vi købte tønden i Maxi Zoo. Egentlig skulle vi kun have katte-græs (hvilket de så ikke havde) og jeg kunne ikke slippe tanken :-D Af en eller anden årsag fik vi 25%... så jeg var glad, da Brian slæbte den 12kg tunge tønde ud af butikken :-D

Selvom jeg "reklamerer" for Maxi Zoo... er indlægget ikke sponsoreret.




3 kommentarer:

  1. Gizmo er en heldig kat :-)

    Dejligt, at hun bruger den og ikke jeres fine nye sofa :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej Gizmo er ikke heldig... bare snot-forkælet :-D

      Du kan tro, jeg også er glad for, det ikke er sofaen, hun bruger. Jeg kan stadig godt huske, hvor ramponeret den gamle var :-/

      - Pia

      Slet
    2. Griner... Okay, så er Gizmo snotforkælet :-D

      Ja, de katte kan være virkelig hårde ved en sofa - min Zen elsker at kradse og bide i min sofa, og jeg må indrømme, at jeg lader den gøre det - jeg var heldig at købe en fin sofa i den lokale genbrugsbutik til ingen penge, så jeg får ikke lommesmerter, når han går amok på sofaen :-)

      Slet