09 juni 2014

JUNGHANS elektronisk Porcelæn ur - loppe-fund


Som før fortalt her, er der åben for salg på losseren i Randers hver den første lørdag i måneden. Selvfølgelig skulle vi derud, for det første med skrald... men vi manglede også lidt småting, som vi ville gå efter. Blandt andet 2 ure... et køkken-ur og et til udenfor.


Faktisk syntes jeg ikke, der var noget, der sagde spar 2... indtil jeg stak hovedet i en stor papkasse med ure. Fuldstændig krampagtigt holdt jeg godt fast i mit genbrugs-guld... om det overhovedet virkede, var jeg stort set ligeglad med, så kunne det få lov at overleve som pyntegenstand :-D


Men men men... det virker ubeklageligt :-D Selve klok-anordningen tør jeg ikke pille for meget ved, så helt rent bliver det aldrig... men det kan jeg godt leve med :-D



Prisen... var nærmest grinagtig... ikke mere end hvad en pose snolder koster :-D

Kan det næsten blive mere retro?? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar