13 februar 2014

Hvor svært kan det være??


Brian har en god kammerart, der er ekstremt madglad... og er god til at makke med biler :-D Når han makker med vores, sender jeg altid en madpakke, kage eller friskbagte boller med... det virker hver gang.

Forleden havde han dog vovet sig ind på mit område... og forsøgt sig med hjemmebagt franskbrød for første gang. Brian kom tilfældigvis fordi, da køkkenet stod i røg og damp. Det lugtede fælt af jul... brunt og brændt... er jeg blevet fortalt :-D Med alt det hjemmebag han havde fået af mig, var han kommet til den opfattelse, at det nok ikke kunne være så svært... fniiis... men derfor må man jo godt nærstuderer den opskrift, man følger... og eventuelt tænke logisk. Øverst i ovnen med varmluft... når der højt og tydeligt står midt i og uden varmluft... så skal det jo gå galt :-D

Brian sladrede til mig, selvom han højt og helligt havde lovet, han ikke ville og få timer senere fik den stakkel mand alligevel friskbagt brød på bordet. Hvad gør man ikke for vennerne??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar