10 november 2013

Olsen Banden på dybt vand


Brian og jeg var i biffen i går. Vi var ind og se "Olsen Banden på dybt vand"... og kan kun sige, jeg var positivt overrasket. Filmen var sjov og virkelig godt lavet... personerne var man ikke i tvivl om og stemmerne var i den grad næsten autentiske. Fniiis... dynamit Harry var dog en anelse pænere end i virkeligheden ;-D

Der var ca. 20 mennesker i salen... forældre med børn, så vi fik rigtig gode pladser. Dog kunne vi nemt fornemme forargelsen efter Brian højlydt havde spurgt mig: "Hovsa skat, hvor er ungerne??" Og jeg svarede: "I bilen"... Vi fortrak ikke en mine, men satte os godt tilrette. Mon nogen troede på det??

Efter filmen gik vi på den nye kinesiske i byen. Vi har været der før... men nu er det godt nok sidste gang. Buffeten er billig... men jeg kan ikke tåle alt det friturestegte mad, og hvis det ikke er friturestegt, er et fyldt med olie, bortset fra salaten.

På vejen hjem, nakkede vi 3 helium balloner fra en lille pige...


Neeeej, selvfølgelig gjorde vi ikke det!! Men Jensens bøfhus havde sikkert flere at gøre godt med... og vi er så barnlige, at vi ikke kunne leve uden. Ballonerne blev indhaleret og vi skreg af grin, den korte tid, det stod på.

Jeg havde iøvrigt vundet fribilletter til filmen på Malenes blog Malene Matzen... så stor tak til Malene, vi fik nogen rigtige dejlige timer ud af give-awayen ;-D


2 kommentarer:

  1. Super godt at du kunne lide filmen, og at I fik en hyggelig aften ud af det - det glæder mig!

    Malene // www.malenematzen.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar Malene ;-D

      Slet