09 juli 2013

Pickwick cold


På nettet havde jeg læst stolpe op og ned, om Pickwick nye ” hotte ” produkt. Så da Rikke med bloggen Be My Dragonfly havde en give-away, hvor man kunne teste de 3 nye produkter, var jeg ikke sen til at smide et lod i puljen. Det måtte prøves… og jeg vandt J


Begejstringen var stor, da de små puder kom i kanden… men så er det vist også sagt for mit vedkommende. Jeg deler ikke samme opfattelse af smagen med ret mange andre… syntes den er flad, samtidig med at den dufter kraftigt ”parfumeret” på trods af, at den er 100% naturlig. Selvfølgelig er det et rigtigt godt alternativ til sukkerholdige drikke, men så vil jeg hellere have et glas postevand med en citronskive i.

Men sjovt var det at prøve J

Følg mig via Bloglovin' J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar