09 juli 2013

Dyrk din egen mad


I går i Lidl fandt jeg en bog, madglade haveejere bare slet ikke kan undvære. Jeg var fuldstændig opslugt, mens jeg pløjede bogen igennem. Det er simpelthen den mest perfekte håndbog… til os der er lidt på herrens mark, når vi skal have jord under neglene… og lækkert mad på bordet.

Prisen i Lidl er sølle 29,- mens jeg forskellige steder på nettet har set den mellem 70,- og 130,-

Forlagets beskrivelse

Anlæg din egen køkkenhave, og åbn døren til et rigt udvalg af friske, velsmagende og næringsrige råvarer til hele familien - fra perfekte ærter og lækre tomater til søde jordbær og aromatiske krydderurter. Ud over råd og vejledning om anlæggelse, pasning og pleje af køkkenhaven året rundt indeholder Dyrk din egen mad også lækre opskrifter og nyttige tips, så du kan få det bedste ud af dine afgrøder.

Til orientering: Indlægget er hverken sponsoreret af forlaget eller Lidl.

Følg mig via Bloglovin' J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar