27 juni 2013

Altanen på 3’ede

Hovsa… det fik jeg jo slet ikke vist J

Som fortalt her og her har vi en lille bitte altan på 3’ede sal… løgn vi har faktisk to, men det er en anden snak.

I midten af denne måned, satte vi hjemmedyrkede tagetes i altankasserne… Brian og jeg har en indbyrdes kamp om, hvem der får flest blomster, men altså kun til det tidspunkt, hvor vi ikke orker tælle mere J

Desuden har vi så lige en lille grill stående… hm, låget fløj af H til i en storm sidste år og vi kunne ikke finde det. Det er en anelse skræmmende, men der stod ikke noget i avisen om, at der var nogen, der havde fået det i nakken. I den har vi valgt at sætte en 8 ball squash… om det er noget der dur, det må jeg fortælle senere, men selvfølgelig håber jeg J

Vores kæmpe sankthansurt… den bliver et kapitel for sig selv.

Følg mig via Bloglovin' J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar