07 maj 2013

Konfirmationsgave til den fodboldglade (DIY)


Man kan selvfølgelig også bruge den til en fødselsdag J

I weekenden var vi til konfirmation hos min kærestes nevø.(Jeg stod for maden, så jeg er rimeligt balderet). Men det var en dejlig fest… og drengen var glad J

Vi havde for det første arrangeret, at han blev hentet i kirken i en lækker blå??? bil med drøn af lyd. Ti hi… det er så min begrænsede viden om biler… farve og lyd.

Han ønskede sig penge… og vi giver hverken telegram eller gavekort, så de små grå blev sat i blød.

Vi havde købt en plastik-fodbold med pumpe. Lukkede luften ud af bolden, skar et snit… der var lige akkurat så stort, at vi kunne skubbe pengesedlerne ind i bolden. Limede snittet med superlim… og mod forventning holdt det sørme J også da drengen pumpede luft i den halvflade bold.

Vi måtte dog lige stoppe ham og hans bror… da de sprang ud af døren for at spille. Bolden fik han lov at sprætte umotiveret op med Brians kniv J Sjovt han ikke fattede mistanke… han kender os jo J Eneste kommentar: ” Jeg manglede også en fodboldpumpe”.

Følg mig via Bloglovin' J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar